Op deze pagina kun je lezen hoe we dat verschil maken.

Een verschil maken in je business. Het is nogal een claim, maar ik heb de absolute overtuiging dat het mogelijk is om in elke business een enorm verschil te maken. Door slimme online marketing te kruisen met een fantastisch product of geweldige kun je ongelooflijke resultaten behalen.

Wat zou het voor jou betekenen als er elke week twee keer zoveel aanvragen, aanmeldingen of verkopen binnen komen? Hoe zou je business er dan uitzien? Wat zou je anders gaan doen? Of wat zou je helemaal niet meer gaan doen? Wat zou het voor je betekenen wanneer er iemand voor jou aan de knoppen zit die online marketing volledig begrijpt en ervoor zorgt dat jij je volledige focus kunt leggen op het runnen van je business?

Dat mag je toch met recht een verschil in je business noemen?

Als je de samenwerking met Switch Online Marketing aangaat:

  • Weet je dat je samenwerkt met betrokken professionals die matchen met jouw business.
  • Hoef je niet meer te verdrinken in moeilijke termen en lastige editors.
  • Hoef je je nooit meer druk te maken over de aanvoer van nieuwe leads en klanten.
  • Krijg je maandelijks een rapportage die je begrijpt.
  • Leer je elke maand weer bij zonder dat je zelf hoeft te speuren.
  • Zorgen wij ervoor dat je lachend investeert in je marketing
  • Hoef je geen marketingexpert te zijn maar mag je weer vrij ondernemen.
  • Weet je zeker dat elke geinvesteerde euro in meervoud terug komt.

Wil jij gaan groeien? En heb je ook het budget en nog belangrijker, de ruimte om te groeien? Vul dan het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Wil jij ook met ons gaan samenwerken?

Mail naar info@switchom.nl of gebruik onderstaand formulier om direct een strategiesessie aan te vragen:

Tof dat je met ons aan de slag wilt!
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een sessie in te plannen en te bekijken of we een match zijn.

Klantcase 1: Albert Sonnevelt van Coachplek

Albert Sonnevelt is al 20 jaar een toonaangevende coach en spreker in Nederland. Naast dat hij de eigenaar is van Sonnevelt Opleidingen is hij het afgelopen jaar gestart met Coachplek. Doel van Coachplek is dat alle Coaches van Nederland een plek krijgen waar ze terecht kunnen voor hun prangende vragen op het gebied van ondernemen en het opzetten van een succesvolle praktijk.

Afgelopen jaar heb ik voor Albert de Facebookstrategie opgezet en ben ik continu bezig met het vullen van zowel zijn Funnels als zijn webinars. Albert heeft met Coachplek het ideale product om via Online Marketing te verkopen.
Elke euro die Albert via Switch heeft geïnvesteerd is in veelvoud terugverdient. Prachtig om te zien dat in zeer korte tijd Coachplek honderden deelnemers heeft gekregen en dat het nog altijd blijft groeien.

Albert zegt hier zelf over:

Voor mij is Chris een echte Marketing Magiër. Sinds dat hij voor Coachplek.nl en AlbertSonnevelt.nl de Facebook campagnes verzorgt, komt elke geïnvesteerde euro meervoudig terug. Chris is mijn inkomsten navelstreng met de digitale buitenwereld.

Albert Sonnevelt, eigenaar AlbertSonnevelt.nl en Coachplek.nl

Klantcase 2: Tonny Loorbach van IMU.nl

Tonny Loorbach is de autoriteit als het gaat om Online Marketing en eigenaar van de IMU (voorheen Internet Marketing Universiteit) en Huddle. Vanuit de SEO hoek is zijn interesse de afgelopen jaren vooral uitgegaan naar Webpsychologie en de kunst van conversie. Als partner van Switch Online Marketing heeft hij de afgelopen jaren als geen ander kunnen ervaren wat een effectieve Facebook Strategie voor je business kan betekenen.

In het afgelopen jaar is de mailinglijst van de IMU verdubbelt en heeft Huddle dankzij de expertise van Switch Online Marketing in zeer korte tijd duizenden inschrijvingen op haar mailinglijst. Door slim gebruik te maken van de klantenlijsten en lookalike doelgroepen konden we onwijs specifiek targetten. Door slim gebruik te maken van tripwire sales kunnen we de advertentiekosten tot een minimum beperken en continu doorgroeien.

Tonny zegt hier zelf over:

Met name zijn expertise in conversie en social advertising leidde ertoe dat hij alle Facebookcampagnes van IMU.nl voor zijn rekening nam. Mede ook omdat zijn campagnes niet alleen meer resultaat opleverden maar gemiddeld ook 7x zo goedkoop bleken als de mijne (kuch). Chris heeft onze nieuwbrief in enkele maanden met 17.000+ inschrijvingen laten groeien, onze webinars zitten steevast vol met enthousiaste ‘leads’ en mede als gevolg daarvan verdubbelde onze jaaromzet in 2016 t.o.v. het jaar ervoor.

Tonny Loorbach, Eigenaar IMU.nl en Huddle BV


Zijn wij een match?

Het belangrijkste in een samenwerking is dat we op dezelfde golflengte zitten. Het product of dienst kan nog zo goed zijn, de marketing nog zo perfect uitgevoerd, als we geen match zijn dan houdt het op.

Daarom plan ik voordat we de samenwerking met elkaar aangaan altijd een strategiesessie in. In de eerste plaats om te kijken wat voor vlees we in de kuip hebben. Wie ben jij als ondernemer? Wat zijn je drijfveren? Wat is je product en wat wil je ermee bereiken.

Om iets te verkopen, moeten wij ook in jou en jouw product of dienst geloven. Wanneer wij in jouw geloven en jij in onze aanpak kunnen wij aan de slag. Een campagne opzetten, waar we beide achter staan en die afleveren aan de meest passende doelgroep. Zodat jij uiteindelijk klanten krijgt waar jij blij van wordt. En daar worden wij dan weer blij van :)

Twijfel niet langer en vraag direct een strategiesessie aan

Als je op de onderstaande knop drukt ben je een ondernemer die gelooft dat hij kan groeien, wilt groeien, een ondernemer die de ruimte heeft om te groeien en ook bereid is om daarin te investeren. Met jou willen wij graag aan de slag! Laat ons doen waar wij goed in zijn zodat jij kunt doen waar jij goed in bent!

Strategiesessie aanvragen