Over de IMU case
Het motto van de IMU is: "In vrijheid verbonden."
En we zijn nu al meer dan vier jaar met de IMU verbonden als partnerbedrijf. Jaren voordat Switch het levenslicht zag werkte Chris, een van de oprichters, bij de IMU.
Zijn specialisme was Social Advertising; hij las alle blogs, volgde alle trainingen, volgde wereldwijd alle Guru's en leerde met vallen en opstaan alle geheimen van Social Adverteren. Al die kennis paste hij in eerste instantie toe op de IMU:
De IMU maakte de afgelopen jaren een flinke groei door in Facebookfans (van 20.000 naar 38.500), opt-ins op de mailinglijst (+17.000 in 2016) en in omzet (van 489.500 naar 1.000.000+) te verdubbelen. Deze groei kwam, naast de SEO-strategie, voornamelijk door een uiterst effectieve Facebook en Instagram strategie.
Na dit succes hebben Tonny en Chris besloten om ook andere ondernemers te gaan helpen aan een super effectieve Facebook strategie. Hiervoor hebben we samen Switch opgericht.
We mogen nu al jaren de mooiste klanten helpen aan een effectieve advertising strategie.