En met ongelooflijk veel succes. 85% van de mensen waar Marcel mee werkte stopte met roken, of werd een niet-roker.
Onze samenwerking begon meer dan zeven jaar geleden op een seminar van de IMU. Marcel Borst, oprichter van Ik Stop Wel, hoorde Chris van Switch spreken over online marketing. Marcel, die destijds net zijn praktijk met hypnotherapie en rookstopsessies was gestart, wist één ding zeker: hij wilde mensen helpen stoppen met roken. Maar hoe hij zijn impact kon vergroten en meer mensen kon bereiken? Dat bleef een raadsel.
"Ik had net een training gevolgd over Facebook-marketing. Ik wist hoe ingewikkeld het was, maar het voelde totaal niet als iets wat ik zelf kon doen. Dus ik liep naar Chris toe, en dat was het begin van onze samenwerking."
Marcel startte voorzichtig met een klein marketingbudget om zijn zalen te vullen. Vijftig euro hier, honderd euro daar. Elke keer waren de resultaten bemoedigend, maar hij had geen idee hoe hij het grootschaliger moest aanpakken. Die kennis kwam van ons.
Al snel was Switch volledige verantwoordelijk voor zijn campagnes en marketingstrategie. Samen boekten we mooie resultaten.
Totdat de wereld veranderde.